RÓLUNK
Célunk a Tsuki-val egy olyan Közösség megalkotása volt, ahol tabuk nélkül, őszintén beszélhetünk a menstruációról és a női létről.
A Tsuki nemcsak egy termékcsalád, hanem egy olyan Közösség, melynek tagjai aktívan dolgoznak a menstruációt körülölelő tabuk feloldásán, a fenntartható termékek széles körben való megismertetésén, és a menstruációs szegénység gyakorlati – helyben való – megoldásán. Az edukáció és a közös munka nem csak csapatunk és partnereink között folyik, várunk Téged is ebben a Közösségben!
A fenntarthatóság önmagában egy nagyon szép érték és jelmondat, viszont az a valós kérdés, hogy ezt milyen tartalommal tudjuk megtölteni. Rengeteg ötlettel rendelkeztünk az első pillanattól fogva a termékfejlesztés és különböző edukációs tevékenységek vonalán is, viszont úgy éreztük, hogy ebben szükségünk van egy olyan hazai partnerre, akinek ebben többéves tapasztalata van, és segít nekünk mindezt rendszerbe foglalni. Így kerültünk kapcsolatba a Zöldövezet Társulás Környezetvédelmi Egyesület-el, akikkel a Tsuki márka hivatalos fenntarthatósági partnereiként, közösen dolgozunk azért, hogy a fenntartható menstruáció eszközei, lehetőségei minél szélesebb körben ismertek legyenek, illetve a menstruációs szegénység társadalmi problémája egy hosszútávú, életképes modellben kerüljön felszámolásra.
Csapatunk
A szó szoros értelmében vett, fiatal csapat vagyunk. 2021-es alapításunk óta több projektünkben is foglalkoztunk – és foglalkozunk a mi napig is – az emberi egészséggel, diagnosztikával, és a termékenységgel. Biológus, genetikus és biomérnök alapítóink ötlete nyomán kezdtünk bele a Tsuki fejlesztésébe. Büszkén mondhatjuk, hogy majd mindannyian egyetemi tanulmányaink alatt kezdtük meg a közös munkát, és lépésről lépésre váltunk azzá a csapattá, akik ma a Tsuki márka mögött állnak. A „Nőktől Nőknek” jelmondat nagyon találóan írja le a csapatot. A nulladik pillanattól kezdve nemcsak, hogy megalkotói, hanem felhasználói is vagyunk a fenntartható menstruációs termékeknek. Csapatunk tagjai sokéves tapasztalattal rendelkeztek már a Tsuki megálmodása előtt is a témakörben, mely nagyban megkönnyítette, a szakmai háttér felépítését és a Tsuki menstruációs kelyhek fejlesztését.
A Tsuki létrehozásakor elsődleges szempont volt a fenntarthatóság gondolata. Sajnos alapítóink korábbi kutatásai tevékenysége alapján tisztában vagyunk azzal, hogy az, hogy valamilyen anyag lebontható vagy újrahasznosítható az nem feltétlen jelenti azt, hogy le is fog bomlani, illetve újra hasznosul. Úgy gondoljuk, hogy a kulcs az az, hogy a potenciális szemetet lehetőleg ne is állítsunk elő. Tsuki termékeink, megfelelő karbantartás mellett, akár 5+ évig is használhatók, illetve csomagolásuk úgy lett megalkotva, hogy ne kelljen a kukában landolnia, hanem stílusos, egyedileg tervezett tárolóként szintén felhasználásra kerüljön. Fontos volt számunkra, hogy a tervezésnél és a gyártásnál is olyan hazai partnerekkel tudjunk együtt dolgozni, akik szintén osztják ezt az elképzelést. Így Czikkely Panni formatervező művész és a Keskeny Nyomda szakértelmére bíztuk magunkat, és úgy gondoljuk a végeredmény magáért beszél.
A Csapat tagjai
Biró Katalin
Marketing Manager
Czikkely Panni
Grafikus, Illusztrátor, Formatervező Művész
Varsányi Dorka
Social Media Manager
Szivos Viktória
Customer Service Manager
Koch Petra
Sales Representative
Vörös Nelli
Webdesigner, Webfejlesztő
Dudás Réka
CEO
Tóth Imre
CEO
Dr. Kisfali Péter
CEO