SZÁLLÍTÁS

Ez az oldal a Gumikesztyű Kft. (Szolgáltató) által értékesített termékek kiszállításáról szóló tájékoztatás céljából készült.

Cégadatok

Cég neve: Gumikesztyű Kft.
Cím: 1191 Budapest, Üllői út 206.
Adószám: 27560930-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-409121
Közösségi adószám: HU 25848674
Telefon: +36-30-869-8118
E-mail: support@tsuki.hu
Web: www.tsuki.hu

Logisztikai partnerünk adatai:

Cégnév: iLogistic Logisztikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 2051 – Biatorbágy, Verebély László utca 2. (Pest megye)
Cégjegyzékszám: 13-09-185133
EU Adószám: HU13737467
Adószám: 13737467-2-13
D-U-N-S Szám: 525677519
E-mail: david.reider@ilogistic.hu
Honlap: www.ilogistic.hu

Futárszolgálat:

Az iLogistic Logisztikai és Szolgáltató Kft.-nél több futárszolgálat is elérhető: GLS, Foxpost, MPL

Szállítás módjai:

Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal (Rugalmas kézbesítés):

Költsége: Bruttó 1 990 Ft
Rugalmas kézbesítés: a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
Kézbesítési lehetőségek:

– Kézbesítés egy másik munkanapon
– Kézbesítés egy új címre
– Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
– Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
– Kézbesítés egy GLS Automatába
– Személyes átvétel GLS depóban
– Az átvétel visszautasítása
Átvétel csomagponton/csomagautomatában:

GLS Csomagpont (25 kg-ig)
Költsége: bruttó 1590 Ft

GLS Csomagautmata (25 kg-ig)
Költsége: bruttó 1490 Ft

Foxpost Csomagautomata (25 kg-ig) Költsége: bruttó 1490 Ft

MPL házhozszállítás
Költsége: bruttó 2690 Ft

MPL pont/automata/posta
Költsége: bruttó 1690 Ft

MPL esetében a szállítási költség két tételből tevődik össze, az első az MPL fix szálítási díja, a másik 700 Ft logisztikai díj.

Személyes átvétel Boráros téri csomagponton:
Költsége: bruttó 1890 Ft

Ha a személyes átvételt választod, a 14:30 óráig leadott rendelésed még aznap át tudod venni csomagpontunkon 16:00 órától.
A 14:30 óra után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától tudod átvenni,
de sms-ben minden esetben értesítést kapsz, hogy mikortól vehető át a csomagod.
Cím: 1095 Budapest, Boráros tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszinten balra, iLogistic csomagpont.
Csomagpont nyitvatartási idő:
hétköznap: 12:00-19:00 óráig
szombaton: 10:00-15:00 óráig
vasárnap: zárva
A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 7 naptári napig tudod átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.
A rendelést bankkártyával tudod kifizetni az oldalukon vagy a személyes átvételi csomagponton készpénzben vagy bankkártyával.

Szállítási idő:

A megrendelt termékek kiszállítását 3 munkanapos szállítással vállaljuk. A beérkezett rendelések mennyiségének függvényében a kiszállítási idő változhat. Budapest területén kiszállítandó rendelések, vagy nagy mennyiség rendelése esetében sok esetben személyesen szállítjuk házhoz a rendelt termékeket.

Ingyenes szállítás min. bruttó 17 970 Ft  értékű megrendelés esetén.
Utánvét költsége: bruttó 490 Ft